Met RSD naar Turkije - een van de populairste studiereisbestemmingen wereldwijd

München (ots)

Unieke antieke ruïnes en uitgestrekte stranden aan de glinsterende zee, schilderachtige oude steden en grote gastvrijheid: dit alles en nog veel meer biedt Turkije. Een werkelijk prachtige reisbestemming. En vanaf het begin een van de belangrijkste pijlers in het brede studiereisportfolio van RSD Reisservice Duitsland.

Spectaculaire hoogtepunten en een eersteklas prijs-kwaliteitverhouding dragen bij aan het feit dat de vraag naar Turkije na de Corona-crisis bij RSD weer sterk toeneemt. Al meer dan een half miljoen RSD-klanten konden daar heerlijke vakantiedagen doorbrengen met de studiereisorganisator. De RSD-gasten doorkruisen een fantastische natuur en bewonderen de buitengewone culturele diversiteit. Ze overnachten in geselecteerde sterrenhotels met het beste comfort - bij de exclusieve gratis verlengingen zelfs vaak met een eigen strand.

De reden waarom RSD in Turkije kan genieten van de hoogste klanttevredenheid is ook te danken aan het professionele team van reisleiders. Want zij zijn echte kenners van het land met veel hart en verstand. Dit past precies bij RSD - een van de grootste studiereisorganisatoren in Europa. Daarvoor is er veel lof - bijvoorbeeld van professor Nevzat Cevik, een van de bekendste opgravingsleiders van antieke sites in het land: "Bedankt dat u onze goed bewaarde historische schatten, onze adembenemende landschappen en onze fascinerende geschiedenis toegankelijk maakt voor een breed, geïnteresseerd publiek!"

De momenteel boekbare Turkije-reizen in het RSD-assortiment bevestigen de woorden van de expert: zo ervaart de gast tijdens de 15-daagse Cappadocië 5-sterrenreis niet alleen de ongelooflijke feeënschoorstenen in het Monnikendal - een UNESCO-werelderfgoed. RSD-vakantiegangers kunnen ook uitkijken naar Antalya, deze levendige parel aan de Middellandse Zee. Op RSD-reizigers wacht het labyrint van ondergrondse steden - en natuurlijk het klooster van de dansende derwisjen. Op weg naar een twee weken durende exclusieve Lycië-reis, lopen de RSD-gasten vol ontzag door Efeze, een van de belangrijkste ruïnesites ter wereld. Ze zien de unieke kalksteenterrassen van Pamukkale net als de Artemis-tempel - een van de zeven wereldwonderen van de oudheid.

Als onderdeel van een Istanbul & Egeïsche Zee-combinatie met een badverlenging, verkennen RSD-vakantiegangers de wereldstad Istanbul aan de Bosporus. Ze verheugen zich op het onvergetelijke uitzicht op de beroemde Hagia Sofia, genieten van het UNESCO-werelderfgoed in de historische binnenstad, en zijn verbaasd over het Topkapi-paleis - de prachtige residentie van de Ottomaanse sultans.

Telefoon: +31 208 086 200
e-mail: info@rsd-reizen.nl